onsdag 23 mars 2011

Idol 2011

Hej! Har inte skrivit på typ 10000 år, har inte orkat ärligt talat. Men nu tänkte jag att jag skulle försöka hitta tillbaks hit!

Först och främst tänkte jag säga att jag tänker söka till Idol. Dom kommer till Linköping den 3:e april, så det är ju värt chansen att försöka i alla fall!

Grejen är ju den, att jag blir nervös bara av tanken att jag ska stå framför juryn som ska bedöma mig för hur bra jag är på att sjunga. Hur f*n ska det då gå när jag står där framme?!

Men men, det ordnar sig nog, hoppas jag.

Sen kommer jag även bli stylad innan av en privat frisör ;) så det ska bli nice! Han kommer ända från Mjölby/Motala typ och kommer åka jättetidigt på morgonen för min skull. Jag måste ju va där i kön flera timmar innan (det börjar kl. 10).



Dock kommer det inte kännas likadant när Andreas Carlsson är en i juryn längre. Nu har Alexander Bard och någon Pelle Lidell kommit in i bilden istället. Kan i och för sig vara intressant. Nu är det ju fyra istället för tre, tänk om två säger nej och dom andra två säger ja? Hur gör dom då? :o

Ni får i alla fall önska mig lycka till! ;)
post signature

4 kommentarer:

  1. men det är ju inte säkert att du får träffa den riktiga juryn :o de väljer de bästa och de sämsta som får träffa den riktiga haha. lycka till <3

    SvaraRadera
  2. jaa haha :o men jag håller tummarna :*

    SvaraRadera
  3. hur gick det för dig på idol idag hittade din blogg när jag sökte på google. Jag var också i linköping och sökte idol. /madde

    SvaraRadera